Zapri

Osrednji sistemski del


dr. Janko Kramžar, predsednik ZKG
 

dr. Janez Potočnik, evropski komisar za okolje
 

mag. Branko Kidrič, župan občine Rogaška slatina
 

mag. Samo Hribar Milič, predsednik in generalni direktor GZS
 

Jure Leben, državni sekretar MOP
 

dr. Ivan Eržen, Svet za trajnostni razvoj in varstvo okolja
 

Tjaša Ficko, Mestna občina Ljubljana
 

dr. Adriana Rejc Buhovac, UL Ekonomska fakulteta
 

Vida Ogorelec, UMANOTERA
 

Mojca Pinterič, Nizozemska ambasada
 

Vanya Veras, Municipal Waste Europe

 

OKROGLA MIZA
Udeleženci: dr. Boštjan Petelinc, MOP, Leo Kremžar, Skupnost občin Slovenije, Vida Ogorelec, Umanotera, Janko Kramžar, ZKG, Matjaž Belca, Riko, Tomislav Ćurko, Združenje komunalnega gospodarstva Hrvaška

Spoštovani!

Komunalne storitve so primarno gibalo gospodarskega razvoja in življenjskega standarda prebivalcev. Zaradi vse višjih zakonskih in okoljskih zahtev ter spreminjanja vrednot uporabnikov narašča pomen kakovosti storitev. Kakovostno izvajanje storitev postaja osrednji dejavnik uspešnega poslovanja, skrb, da so storitve izvedene tako, da najbolje zadovoljijo zahteve in pričakovanja uporabnikov, pa strateška naloga komunalnih podjetij. 

Upravljanje kakovosti je proces stalnih izboljšav, ki naj bi pripomogle k izpolnitvi uporabnikovih potreb po najnižjih možnih stroških. Na konferenci bomo kakovost komunalnih storitev osvetlili z dveh vidikov, tehničnega in funkcionalnega, ter izpostavili, kako zagotoviti tehnično dovršeno storitev oskrbe, izvedeno po predpisanih standardih in normativih, ter jo posredovati uporabnikom na primeren način. V spremenjenih razmerah namreč ni dovolj, če storitve zadostujejo standardom, ampak morajo biti tudi izvedene tako, da izpolnijo zahteve in pričakovanja uporabnikov. Spremenilo se je tudi razumevanje o tem, kako se kakovost storitev doseže in zagotovi. Kakovost ni le tehnični problem, ampak vse bolj tudi problem človeških virov. Prav tako velja načelo, da je proces dela najučinkovitejši takrat, kadar je dobro upravljan.

Na konferenci bomo predstavili posebnosti storitev in poudarili, zakaj komunalne storitve zahtevajo drugačne pristope pri doseganju in merjenju kakovosti in kako se s pozitivnimi izkušnjami uporabnikov krepita prepoznavnost in ugled komunalnih podjetij. 

Posebno pozornost bomo namenili celovitemu obvladovanju poslovnih procesov in zagotavljanju kakovostnega poslovanja podjetja kot celote. Spoznali bomo, kako vgraditi model odličnosti v poslovanje podjetja in kakšna je dodana vrednost za komunalna podjetja ter kako v programe izboljšanja kakovosti vključiti vse zaposlene.

Programske vsebine bodo sledile usmeritvi Strategije poslovne odličnosti Slovenije, ki pravi: »Odlične organizacije nenehno dvigujejo meje možnega. Negujejo kulturo doseganja izjemnih rezultatov, skrbijo za zadovoljstvo ljudi ter ohranjanje okolja.«

V kratkem vam bomo predstavili podrobnejši program konference. Vas pa že danes vabimo, da si rezervirate čas ter se nam pridružite v Podčetrtku 20. in 21. septembra.

Zbornica komunalnega gospodarstva

Veliko zgodovinskih dogodkov in obiskov kaže na to, da je Zdravilišče Rogaška Slatina znano kot mondeno središče in da s svojo 400 letno tradicijo velja za eno najbolj znanih srednjeevropskih zdravilišč. Že pred stoletji so v te kraje zahajali imenitni gostje, ki so tukaj našli edinstveno »čudežno vodo« o kateri glas se je razširil po vsem svetu. "Poglejte, to lepoto rajsko. Malo je takih v mojem cesarstvu", so bile besede avstro-ogrskega cesarja Franca Jožefa, ko se je ustavil na Halerjevem hribu in si ponosno razgledoval okoliške kraje.

Udeleženci konference lahko v Grand hotelu Sava koristite hotelske storitve po posebnih cenah:

Cene vključujejo:

  • namestitev v superior/ lux sobah - nočitev z zajtrkom
  • neomejeno kopanje v bazenih Lotus Term
  • prost vstop v savne
  • uporabo kopalnega plašča ter kopalne brisače
  • prost vstop v fitness
  • steklenico zdravilne mineralne vode v sobi
  • bogat animacijski program

Rezervacije se sprejemajo na elektronskem naslovu info@hotel-sava-rogaska.si in na telefonski številki 03 811 4000. Pri rezervaciji se sklicujte na Problemsko konferenco komunalnega gospodarstva.